.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعيت محصور كردن آلاچيق‌ها در سفره‌خانه‌هاي گيلان

رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي گيلان گفت: محصور كردن آلاچيق‌ها در سفره‌خانه‌ها ممنوع است.

محمد بهادريان در گفتگو با فارس اظهار داشت: اماكن تفريحي نظير سفره‌خانه‌ها و آلاچيق‌ها بايد از پذيرفتن بانوان بدحجاب اجتناب كرده و از فروش و عرضه مواد دخاني به افراد كم و سن و سال چه پسر و دختر خودداري كنند.
وي تصريح كرد: همچنين بايد از ورود انواع حيوانات مانند سگ و گربه به واحدهاي صنفي جلوگيري شود و براي حفظ نظم و امنيت اجتماعي شهروندان در نوروز اصناف بايد از حمل و فروش هرگونه مشروبات الكلي، مواد مخدر، سي‌دي، پوستر و عكس‌هاي مبتذل خودداري كنند و در صورت مشاهده هر يك از اين موارد با شدت و جديت برخورد مي‌شود.
رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي گيلان عرضه و فروش هرگونه عكس، پوستر، لباس، مجسمه و گوبلن با تصوير زن عريان و يا نيمه عريان در اصناف پوشاك را ممنوع اعلام كرد و گفت: اين اجناس نبايد در معرض ديد عموم قرار گيرد.
بهادريان خاطرنشان كرد: قرار دادن هرگونه عكس‌هاي مخالف با عرف روي بسته‌بندي‌هاي فروشگاه‌ها در مقابل ديد عموم ممنوع است و برخورد مي‌شود.
وي با اشاره به عرضه زيورآلات بدلي اظهار داشت: انواع و اقسام زيورآلات مردانه و زنانه بدل در بازار به چشم مي‌خورد كه فروشندگان بدون اطلاع از آرمان‌هاي آنها، اين وسايل را به فروش مي‌رسانند.
رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي گيلان ادامه داد: بدل‌‌هايي كه برخي از آرمان‌هاي گروهك‌هاي شيطان‌پرستي، همجنس‌بازي و ... را داشته باشند، نبايد در بازار عرضه و فروخته شوند.
بهادريان انواع اين بدل‌ها را نظير انگشتر، گردنبند، مچ‌بند و كمربند با نقش‌هاي سرخرگوش (نماد گروه همجنس‌بازان)، تيغ صليب شكسته و صليب وارونه (نماد گروه شيطان‌پرستي) عنوان كرد.
وي از واحدهاي فروشنده لباس زير زنانه خواست تا براي فروش اين نوع لباس‌ها فقط از فروشنده زن با پوشش مناسب و در مكان محصور استفاده كنند.
رئيس پليس اداره نظارت بر اماكن عمومي گيلان تصريح كرد: نصب هرگونه دوربين در واحدهاي فروش لباس زنانه حتي مردانه ممنوع است و فقط با مجوز و در صورت نياز مجاز به نصب دوربين در محل كار خود هستند.
بهادريان گفت: فضاي داخلي واحدهاي صنفي بايد از بيرون معلوم باشد و عرضه و نمايش كراوات در معرض ديد ممنوع است اما براي فروش ايرادي ندارد.
وي با تاكيد بر ضرورت رعايت نكات مذكور از طرف اصناف، بازاريان، واحدهاي صنفي و فروشندگان خاطرنشان كرد: با واحدهايي كه به توصيه‌هاي پليس توجه نكنند، برخورد مي‌شود.
بهادريان اضافه كرد: در صورت عدم رعايت موارد ذكر شده، در مرحله نخست اخطار و 10 روز تعطيلي، در مرحلهدوم اخطار و يك ماه تعطيلي و ضبط پروانه، در مرحله سوم يك ماه اخطار و سه ماه تعطيلي و ضبط پروانه و در مرحله آخر نيز لغو پروانه اعمال مي‌شود.
وي با اشاره به برنامه‌هاي سال آينده اظهار داشت: برطرف كردن مشكلات اتحاديه‌ها، ساماندهي مشاغل مشابه نزديك به‌هم، ساماندهي نامگذاري واحدهاي صنفي، مكانيزه كردن هتل‌ها، تالارها و... از جمله برنامه‌هاي اداره نظارت بر اماكن استان است.
بهادريان از همه واحدهاي صنفي خواست تا با رعايت ساعت ابلاغي 12 شب در پايان هر روز به كار خود پايان دهند و در مراسم اعياد و جشن‌ها از چراغاني و در مراسم عزاداري از نصب پرچم در محل كسب خود استفاده كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.